Ik zal het even voor je uitleggen Difyne, en net als bij de porsche wielen die je wilde verkopen is dit gewoon informatie zodat je jezelf niet voor schut zet...
Een bora van na 2001 en een R32 hebben precies hetzelfde dashboard, zoek het op in etka en er staat bij het bora Dashboard als info R32 bij.
Natuurlijk kan het dan nog uit een R32 komen, daar zul je mij niet over horen.
Een R32 is niet geleverd met verlichte dichte luchtroosters, alleen onverlichte die verlichte roosters komen dus uit een Bora want alleen daarin zijn die verlicht geleverd.
(in de R32 zitten dezelfde roosters alleen zijn die ledjes niet aangesloten, er hangt dus geen kabel aan de achterkant).
De bovenkant van het Bora dashboard na 2001 is ook geperforeerd, zoals ik eerder al zei zijn het precies dezelfde dashboarden.
Het dashboard van een bora van voor 2001 is aan de bovenkant van hetzelfde materiaal als het stuk waar de bijrijdersairbag onder zit!
Hoe ik dit weet? Ik heb er een uitgebreide studie naar gedaan toen ik mijn echte R32 dashboard ging inbouwen in mijn golf 4.
Hoe ik weet dat het mijne een echt R32 dashboard is? Omdat ik het zelf uit de gecrashte R32 van een Duitse kennis heb gehaald!
Ik wens je heel veel succes met de verkoop, misschien is het handig om je ook/vooral hier anders op te stellen, met dit soort reacties verkoop je hier erg weinig.
Als het niet bevalt kun je door een moderator het offtopic weg laten halen...