View Single Post
Old 17-12-2007, 20:46
J_Fix's Avatar
J_Fix J_Fix is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by passatje2
mischien heb je vuil in un verstuiver,had vroeger eens een kr 16v scirocco,die had dat in een keer,heb ik spul voor in de tank gedaan,die hele fles erin gedaan,een flink stuk gereden ong.60 km en af en toe eens doortrekken tot in de3 begrenzer,en in een keer ging die weer,daarna een nieuw benzine filter nog eropgezet.

hmm.. da's een idee inderdaad. Verstuivers heb ik nog niet los gehad. Volgens mij zijn die er al heeeeeeeeeeeeeel lang niet af geweest en zo zien ze er ook uit vandaar dat ik er nog niet aan was begonnen. Denk dat er nog wel eens wat af zou kunnen breken maar als 't niet anders is...

Nu je het zegt, ik heb vroeger wel eens van dat spul in de benzine gehad bij een Kever die ik toen had. Deed je desgewenst bij iedere keer tanken er bij en werkte prima. Dat had ik op een US basis gekocht maar ik kon later nergens iets soortgelijks vinden in de NL winkels.

Ik rij nu op Shell V-power met die loodvervangende toevoeging van hun eigen merk. Voorheen op Esso met Wynns toevoeging en dat liep mooier maar er is nog amper een Esso hier

Zou je bij die loodvervanger(s) zo'n reinigingsmiddel er bij mogen gooien? Verstuivers er uit is beter natuurllijk maar er zit nu even genoeg geld in voor deze maand

'89 Golf 1.6D <-- stripped
'91 Golf 1.6 CL <-- stripped
'88 Golf 1.8 GTI 16v (KR) <-- daily
Reply With Quote