Waarom we het dashboard eruit hebben gehaald?
We zijn begonnen met de intentie dat het bleef zitten, maar als snel stuitte we op vast zittende bouten en toch wel wat plaats gebrek, zowel sleutelruimte (omgeving) als in de auto. Daarom zijn we maar ruimte gaan creƫren en achteraf gezien is dat alleen maar goed uitgepakt. Anders had de kachel er nog niet ingezeten.
Ik werk liever iets meer overzichtelijk dan dat ik zit te prutsen op een vierkante centimeter.
Daarnaast heb ik ook nog van de gelegenheid gebruik gemaakt om de complete kabelboom fatsoenlijk te leggen waardoor weer een hoop ruimte is ontstaan achterin het dashboard.
We hebben de kabels van de kachelbak niet los gehad. De bak is met het instrumentenpaneel volledig gedemonteerd. Wat het vastklikken met bepaalde klipjes hiermee te maken heeft heb ik geen idee. Deze zijn we niet tegengekomen. Maar daarnaast maakt het totaal niet uit hoe het instrumentenpaneel staat. De kachelradiateur word warm door de motor en wordt niet afgesloten van het systeem als je geen warme lucht wenst.
Daarnaast zijn de slangen weer op de juiste positie gemonteerd.
Quote:
Originally Posted by G-eert-40
|
Heb hem eens doorgelezen, maar daar kan ik dit uithalen,
Ziet de modificatie van het kachelsysteem (Golf 2) er zo uit? Want als dat het geval is zit deze er nog niet eens op bij die van mij.
Verder heeft de motor minimaal 20 minuten gelopen waardoor alles op juiste temperatuur is gekomen, en de dop is voor lange tijd eraf geweest. Dit heeft niet mogen baten want de hoeveelheid koelvloeistof wat ik heb bijgevuld is vele malen minder als wat er uit is gekomen, denk aan het demonteren van een slang en dan ook nog eens de totale inhoud van de radiateur.