@ Alberto: Dat hebben we ook gedaan. De fan is een paar keer aangeslagen, en we hebben de motor laten lopen met en zonder dop op het reservoir. Ik heb een paar keer goed in de slangen geknepen, en toen begon het niveau van de kvs wat te zakken, waarna we hebben bijgevuld tot het gelijk bleef.
Het lijkt alleen wel alsof er geen druk op de slang aan bijrijderszijde zit. Dit is volgens mij de uitgaande kant van de kachelradiateur, correct me if I'm wrong.
Nogmaals, dat gevoel had ìk dus. Wil niet meteen zeggen dat het ook zo is.
De slangen van de radiateur (dus niet de kachelradiateur) waren wel goed heet, dus het was wel allemaal op temperatuur. De kachelradiateur (of tenminste het huis waar deze in zit) voelde ook na geruime tijd de motor te hebben laten lopen nog steeds ijskoud aan.
@ René: we hebben eerst de kachel op de eerste stand gezet, en ik heb hem daarna nog een paar keer in de tweede en derde stand laten draaien. Ook dit maakte weer geen verschil.
En godver wat was 't koud! M'n tenen flikkeren er nog af voor 't nieuwe jaar begint.