View Single Post
Old 13-12-2007, 20:40
Street Performance's Avatar
Street Performance Street Performance is offline
VW Enthousiast

Wat betreft de bumpers: Je kunt het beste de originele bumperhoezen nemen. Ik heb de ervaring gehad dat ik in de 1e instantie imitatie had die echt slecht pasten. Zelfs de middelste bevestigingsstrip op de achterbumper kwam totaal niet uit met de originele bevestigingspunten. Verder hoef je eigenlijk zover ik me kan herinneren niets aan te passen. Hooguit moet je de 2 binnenste kunstof binnenschermen wat aanpassen.

De schroefset is van Raceland en deze kunnen wij leveren voor 248 euro. In feite exact dezelfde sets als vmaxx alleen een heel stuk goedkoper. We hebben deze sets voor de Golf 1 (288 euro), Golf 2&3 (258,00), Polo 6N (248,00) en Golf 4 (248,00). Sets worden geleverd incl. tuv/verstelsleutel en 2 jaar garantie.

De aanpassingen die ik voorlopig ga doen is o.a. sportstuur, dvd erin, spaghetti spruitstuk en verder nog even kijken wat we allemaal hebben liggen. Door de drukte met de dagelijkse werkzaamheden zal het wel wat langer gaan duren, maarja het is toch winter. Ik wil het niet te extreem maken want mijn vrouw gaat hem gebruiken als daily dus het moet wel leuk blijven. Misschien in de toekomst nog een 1.8 20vt uit een S3 maar eerst nog even kijken of dat goed te doen valt en redelijk in te bouwen is. Maar nogmaals dit is de toekomst, eerst zo maar even een seizoen rijden.

Marc

www.streetperformance.nl
Reply With Quote