View Single Post
Old 12-12-2007, 15:06
Fabian_GTI's Avatar
Fabian_GTI Fabian_GTI is offline
VW Fanatic

Send a message via MSN to Fabian_GTI
Default Vochtprobleem: Achter de voorstoelen

Hoi, mn wagen heeft de afgelopen 4 dagen stil gestaan ( buiten ). Wil m vandaag pakken maar tot mijn verbazing is het raam aan de binnenkant net zo nat als aan de buitenkant, nu wist ik al dat hij licht vochtig werd soms op de bodem achter de voorstoelen maar dit keer was het echt goed raak, alles was zeiknat, deurposten, voorraam rubbers, achterraam helemaal nat.

Bij de bestuurders zijde was dit het ergste, nu heb ik dus de bekleding los gehaald om te kijken waar het wegkomt. Deurrubbers zijn wrs slecht, net als de raamrubbers van de deuren, het folie achter de deuren is nog in goede staat. Nu haalde ik t achterpaneel eraf en ik zag soms een druppel vallen bij de gordel zegmaar.

Ik heb even wat foto's gemaakt.

Achterzijde is nat, onder de stoelen stuk droger:

Hier lekt het met rood omcirkelt, bij de groene pijl zag ik soms een druppel vallen.

En hierlangs loopt het naar t isolatiematje toe vermoed ik aangezien het daar ook redelijk nat was....

Wat is er mis ? Achterraam niet goed in zn rubbers ? Of tóch de deurrubbers die ook aan vervanging toe zijn want boven aan mn ramen van de deuren hingen óók druppels. Hemeltje was voor de rest droog.

Iemand die hier even zn licht over kan laten schijnen ?