09-12-2007, 22:59
|
|
VW Guru
|
|
|
|
Hmmm... ze vinden altijd wel iets ja. Grappig dat ik met mijn 16v nog NOOIT aan de kant ben gezet. Ik wil niet zeggen dat het altijd aan jezelf ligt wanneer je wordt aangehouden. Het is ook zo dat agenten ook van een pesterijtje houden (wordt ook wel machtsmisbruik genoemd... Bush kan daar ook wat van bijvoorbeeld ), en het is ook zo dat zij bevooroordeeld zijn. Maar wanneer je op de bon gaat voor iets onzinnigs kun je daar legaal en wettelijk gezien vaak goed op terugkomen, waarop de politie of officier van justitie het dan ook al snel laat afweten, omdat ze weten dat ze eigenlijk geen feiten hebben om hun zaak op te bouwen. Kwestie van een paar advocaten in je vriendenkring . Ik heb het idee dat mensen het er zelf al snel bij laten zitten en gewoon maar betalen, maar ondertussen wel lekker klagen, zoals hier in dit topic nu ook gebeurd. Is ieders goed recht, daar niet van. Maar is ook ongeveer hetzelfde als nooit gebruik maken van je stemrecht en vervolgens je hele leven lang klagen over de overheid... Je hebt een mond om mee te praten, en handen om mee te schrijven. Gebruik die dan ook en denk zelf ook niet te snel dat het recht alleen in het handen van de blauwe petten is!
"Life will smile for you"
"Frankly... I don't give a damn."
|