05-12-2007, 13:24
|
|
VW Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by MellyVille
Verschillende lettergroottes geef ik je gelijk in, echter is dat lettertype gewoon zo.. Heb er natuurlijk niet letter voor letter een andere grootte opgegeven... Het is dus ook getypt als Woonboulevard...
Als je begrijpt is onze meeting juist gericht op het elkaar niet afkraken maar normaal doen tegen elkaar (zou je een voorbeeld aan kunnen nemen) en je hoeft er niet je ongesoute mening te komen geven. Blijkbaar heb je echt het principe van onze meeting niet door en kijk je niet verder als de letters die toevallig in grootte afwijkend van elkaar zijn!
Het mooie aan de meeting is dan ook de sfeer die iedereen er als groep creeert, dat ben ik op nog geen andere meeting tegen gekomen. Waar iedereen normaal elkaars auto's kritisch afzeikt wordt hier juist gezocht naar de eigenaar en een praatje gemaakt.
Teentjes trappen doe je er wel mee, als je meteen breezah gaat roepen! Ik denk niet alleen mijn tenen, maar die van iedereen die deze meeting al eens heeft meegemaakt... Als je het dan ook nog over under construction sjons gaat hebben, laat maar
Ach, ik maak er teveel woorden aan vuil, kan me eigenlijk ook geen reet interesseren hoe jij erover denkt, het gaat mij om de meeting en ik kan niet wachten tot de 14e!
|
Je hebt mijn reply niet echt goed doorgelezen, dat vind ik jammer. Hoe kun je het principe van een meeting weten aan de hand van alleen een flyer is me eveneens een raadsel..
Verder is een flyer in dit geval het visite-kaartje, dus het gezicht van de meeting, die is dus niet goed afgestemd op het principe van de meeting begrijp ik nu van jou, een gemiste kans dus..
Verder ben ik het alleen maar eens dat het veel leuker is om gewoon wat te babbelen met elkaar in plaats van alleen commentaar geven, dat kom je tegenwoordig niet veel meer tegen op meetings. Dus dat is in mijn ogen alleen maar positief hoor!