05-12-2007, 12:20
|
|
VW Guru
|
|
|
|
Ghehe, ik kom hier niet om populair te worden hoor. Maar waarom zou je verschillende lettergroottes gaan gebruiken in een woord of zin, dat leest gewoon erg vervelend en roept al snel een breezah-sfeer op. Een dergelijke meeting/bijeenkomst heeft dat niet nodig lijkt me.
Als iemand hier een reply geeft met hoofdletters in de woorden enzo dan krijg je ook reacties van anderen die zich eraan storen. Nu doe ik dat ook en krijg ik ineens kritiek..
Verder is er nix mis met de flyer hoor, ziet er netjes uit, maar ik zou voor een uniforme lettergrootte hebben gekozen. Vanwege de leesbaarheid maar vooral vanwege de uitstraling.
Zeg nou zelf wat vind jij professioneler en duidelijker overkomen:
Woonboulevard of WooNbOuleVarD?
Nou ik weet het wel!
Verder wil ik niemand op zijn teentjes trappen, mijn reactie had misschien wat milder gekund, al vind ik hem nogal meevallen maargoed.
Verder zou ik er best een keer heen willen hoor, maar met een dergelijke flyer ga je je afvragen of daar niet types komen met een dikke gouden ketting, een petje achterstevoren op hun hoofd en de bekende "under construction showcar" sticker op hun bolide. En daar bedank ik voor.