View Single Post
Old 03-12-2007, 19:36
rottz's Avatar
rottz rottz is offline
Forum regular

Vandaag nog ff wat aan de buggy gedaan, ik moest namelijk mijn stoeltjes iets verhogen,zodat de rem en benzineleidingen de ruimte hebben naast de stoelen:

Nou zullen heel veel mensen zeggen:waarom gebruik je niet een verstelbaar stoelframe???? Ach ja, aangezien ik de buggy toch nooit meer verkoop (of iemand moet wel zoveel geld bieden... :roll: ), kan ik de stoel net zo goed permanent vast maken. Oftewel, aangepast aan mijn lengte.

Verder de kooi er ook uitgehaald, zodat ik deze een dezer dagen netjes kan aflassen en extra verstevigen aan kan gaan brengen:

Ook de body eraf gehaald, zodat er weer een kaal chassis staat. Ik heb ook nieuwe RVS dorpelverstevigen gehaald bij Hotrod Doesburg, welke nog in de juiste lengte afgezaagd dient te worden:

Deze dorpels komen onder de bodemplaat te zitten en niet er bovenop zoals op de foto staat.

En dan maar es gaan kijken of we de motor weer tot leven kunnen brengen...

Maar goed eerst maar verder aan de versteviging van de bak...Dus eerst gaatjes boren in de achtervorken:

Gaatjes groter geboort en m10 draad erin gedraaid en toen vastgelast:

Plaatje eroverheen gemonteerd:

Nu zit de bak zo vast als een huis, en hoef ik niet bang te zijn dat mijn neus van de bak afbreekt! :twisted:

Reply With Quote