View Single Post
Old 30-11-2007, 10:35
Dasher's Avatar
Dasher Dasher is offline
Volksforum Aandeelhouder

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Ebay.de. Je moet niet vergeten dat als je iets met 24h bezorging besteld het van D naar NL nooit in 24 h gaat

Jouw overboeking met Iban en bic-code duurt bij sommige banken al 5 werkdagen............als er geen weekend tussen zit.

Als de verkoper het dan wegbrengt gaat het eerst naar Hannover of Berlijn...........naar centraal-magazijn van de duitse post................dan gaat het naar Zwolle of Utrecht................daar wordt het weer verdeeld op regio...........en dan moet de postbode met zijn autootje nog jouw kant op.

Als ik iets bestel in D maak ik het stort ik het geld even bij een duitse bank en laat het bezorgen bij mijn ouders..............dan kan dat ook in 24h. Dat kan gelukkig omdat ik dicht bij de grens woon en mijn ouder in D.

Heb het al meegemaakt dat een kennis van mijn ouders iets bestelde in Winschoten...............voor Weener.............en dat het 1 1/2 week onderweg was terwiijl dat het hemelsbreed nog geen 30km uitelkaar ligt