29-11-2007, 11:33
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jun 2007
Posts: 181
|
|
De kop van de bout was brandschoon. Probleem is alleen dat die bout zelf redelijk laag is en maar ongeveer de helft van de diepte van de dop gebruikt. Dat scheelt heel wat kracht..
Verder zijn de bouten helemaal "roestig" ivm de extreme hitte in de buurt van de turbo. Uiteraard hebben we er een halve fles WD40 aan gespendeerd en ook wat tikken van de hamer... Ging niet los. (Eén bout kregen we redelijk gemakkelijk los.)
Het enige dat we niet hebben geprobeerd is het verhitten van de turbo/bout.
Er is verder ook geen reden meer de boel daar los te maken. De turbo doet het prima voor zover ik weet...
Groet,
Koen
__________________
Current:
Volvo V70 2.5D (Audi AEL engine) 435.000km
Porsche 944 2.5 type II 1985 251.000km
Gone:
Golf II 1.6TD 44kw 315.000km
|