Nou bij deze zal ik het ook officieel bekend maken. Ik ben dus Marco van Rangelrooij, van 1986 (22 nu dus) en ik woon in Garijp. Ik ben werkzaam als jachtschilder bij Jongert in Wieringerwerf. Hier worden voornamelijk custom build zeiljachten in het topsegment gebouwd/gerestaureerd. Als jachtschilder houden mijn collega's en ik ons dus bezig met het strak maken en afspuiten van binnen en buitenkant van de boten.
Mijn eerste auto was een japanner, een mitsubishi lancer van 93/94 ofzo. Wel veel plezier van gehad, en erg betrouwbaar
Maar in maart 2006 werd het tijd voor een vw. Mijn eerste was dus een Jetta coupe 1.6 van '91, met 56000 op de klok
Van deze auto heb ik echt heeel veel plezier gehad! Maar mijn broer kocht een diesel die voor hem niet uitkon, terwijl ik nodig aan een diesel toe was. Dus hebben we van auto geruild, en in de staat als hierboven ging hij naar mijn broer.
En zo staat hij er nu voor.
Mijn vervangende vw werd dus een golf 1.6 td kat 5-deurs, na wat kleine aanpassingkjes een lekker vlot dieseltje.
Zo kreeg ik hem... Moest dus wel heeeeeel erg wennen, van een 'nieuwe' auto naar zo'n hok! Maar het hok had nog geen 2 ton gedraaid, wat wel gunstig was.
En zo staat ze er ongeveer een jaar, en heel veel uren werk later bij.
En hier met bier
, de eigenaar van dit golfje. 3e van links met de bruine jas
De vw-geschiedenis zal zich vast nog eens uit gaan breiden, maar ik weet nog niet precies wat ik wil. Dit was mijn rondje, dus de groeten