Thread: sikke aant
View Single Post
Old 26-11-2007, 21:14
sikke aant's Avatar
sikke aant sikke aant is offline
Volksforum Aandeelhouder

Default sikke aant

Ik ben dus Sikke-Aant Koonstra, ik ben van 1986, kom uit Broeksterwoude en ik werk als trekker monteur bij de NewHolland dealer, Broekens in stiens.

Ik heb inmiddels 5 auto`s gehad waarvan er nu nog 3 van over zijn.

Als eerste kocht ik mijn caddy al voor m`n 18de, met een kapotte 1.6D en lak schade.

Zo stond hij er bij op mijn eerste meeting, hier is een maat van mij heen gereden omdat ik nog geen rijbewijs had. En hier zat de 1.6 TD er ook al in.

die jongen met die blauw/ bruine trui aan ben ik dus

de eerste meeting waar ik zelf heen mocht rijden

En zo reed hij er deze zomer bij:

Toen de caddy gespoten werd heb ik een tijdje in een fiat uno gereden, dit was 1 keer en nooit weer

De caddy was net gespoten en helemaal opgebouwd, toen vond ik het tijd voor een ander project en dat moest een kever worden, deze heb ik dus gekocht en helemaal uitelkaar getrokken. Maar toen kochten mijn zus en haar man een bouwterein en daar moet natuurlijk ook een huis op, dus daar ging mijn vrije tijd

zo kocht ik hem dus:

En omdat de caddy opnieuw gespoten was vond ik het zonde om er in de winter mee te rijden, dus moest er een winter auto komen, maar ja om nu in een standaard autotje te rijden had ik geen zin in dus kocht ik een golf 2 TD die kompleet uit elkaar lag en deze heb ik dus bruin gerold en weer opgebouwd.

Maar net voor de caddy weer klaar was voor de zomer reed ik deze golf plat En er moest dus weer een nieuwe winterauto komen, dit is weer een golf 2 geworden maar dit maal een GTD special met ABS, stuurbekrachtiging, centrale enz enz.

Mijn 85er golf 2 GTD daily topic

58er Spijlbus project topic
Reply With Quote