View Single Post
Old 25-11-2007, 20:39
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Heleen
Default Zuid-Afrika in een kever

Long time, no see... zoals gewoonlijk Ben benieuwd hoe het met iedereen is! En natuurlijk even een korte toelichting op de reden voor dit berichtje:

Ik stap 29 januari in het vliegtuig naar Kaapstad en blijf daar vier maanden om stage te lopen in een kinderziekenhuis (als fysiotherapeut dus). En daarna ben ik zo goed als afgestudeerd!!

En omdat ik zo slim was om een huis aan het strand te nemen waardoor ik met het openbaar vervoer ruim een uur onderweg ben naar het ziekenhuis, terwijl het met de auto maar een half uurtje is, ben ik op aanraden van een vriend van een vriend eens op een site gaan kijken en zodoende ziet het ernaar uit dat ik vier maanden lang in een kever ga crossen. Dat is namelijk zo'n beetje de goedkoopste (en uiteraard ook coolste ) auto die ik daar kan huren (nog geen 700 euri voor vier maanden met onbeperkte km's). Dat laatste gaat nog wel van pas komen aangezien ik al een heel aantal nationale en internationale attracties van Zuid-Afrika in mijn hoofd heb gezet die ik persé wil bezoeken.

Eén van deze zal het wel worden... www.bestbeetle.co.za

En dus heb ik dadelijk eindelijk weer een klein beetje 'feeling' met de VW wereld (afgezien van het rondje 'onderhoudsrijden' dat ik 3x per jaar in de GTI doe). Ik hoop na mijn afstuderen dan ook snel weer eens op een meeting te kunnen verschijnen, het liefst natuurlijk met mijn ouwe trouwe Golfie, of misschien dan toch uiteindelijk wel met een kever...

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
Reply With Quote