Thread: Alweer wat!
View Single Post
Old 18-11-2007, 16:01
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Net even de auto op gaan halen, en ze staat gelukkig weer in de straat. Grote dank aan aanhangwagen verhuur RouteN276 voor het verhuren van een aanhanger op zondag, zonder reservering. Hele fijn dingetje, en hij ging ook nog lekker laag. Heb de auto niet eens omhoog hoeven schroeven, alleen de lip heeft flink wat geschraapt... doet ie anders noooit.
Ook dank aan mijn pa, die gelukkig wèl een BE rijbewijs heeft en voor me wilde chaufferen.

Wat ik net trouwens merkte toen ik de auto al duwend file-parkeerde, is dat er ook iets rammelt links voor. Nu hoop ik eigenlijk dat dit de homokineet is die ermee is opgehouden. Als ik er dalijk nog zin en tijd voor heb kruip ik er nog wel even onder.

Quote:
Originally Posted by passatje2
lijkt er inderdaad op dat je de homokineet aan de binnenkant kapot hebt,met dat verlagen word het alleen maar erger omdat de stand ervan veranderd,ma ja dat weet je mischien wel,en anders kun je aleen maar de bak vervangen,zet er dezelfde op is toch goed,ik heb ook een 13i tje nz en ik vind de verhoudingen goed.
en zellissen dan voor een bakje?
heb je trouwens niet meer zoun 16v spoilertje liggen wat je voor eronder hebt zitten?

Haha, Zelissen... hele goeie kerel, die Toontje, maar de prijzen die hij zich de laatste tijd vraagt zijn een beetje absurd. Ik ga geen 100 euro betalen voor een bak van een 1.3 Golf 2. Die blokken kom je hier met bak en boom nog niet voor 50 euro kwijt.

Denk trouwens inderdaad dat mijn eerste vrees, een kapotte bak, niet klopt. Hopelijk is gewoon de homokineet im Arsch. We gaan nog op onderzoek uit.

Spoilertje heb ik nog wel liggen, maar niet zo een als bij mij d'r op zit. Bij die andere die ik over heb zijn de gaten dicht. Had ik ook geloof ik al ergens in je gevraagd topic gepost, maar kan me vergipsen.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote