View Single Post
Old 18-11-2007, 15:49
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Send a message via MSN to Mister Cool
Default schade

Van de week op de carpool wat parkeerschade opgelopen door een of andere (...) die zijn auto dus tegen de mijne parkeert, en daarna verdomd om een briefje of wat dan ook achter te laten. Schade is gelukkig niet enorm, maar hij heeft toch wel een redelijke tik gehad. Kwam er pas een dag later achter toen het licht was buiten. Dus dit weekend maar even een spoedreparatie gedaan zodat het in de winter in ieder geval niet gaat roesten.

Aan de knik op de plek van de strip, en mijn spatbordrand kan je goed zien dat hij toch wel behoorlijk geraakt is, zit ook een behoorlijke deuk in, maar zie je niet zo goed op de foto (op latere foto's zie je 't beter). Ook meer lakschade dan je op de foto ziet. Boven bij mijn Rabbitlogo zat ook een lelijke knik, en daar was hij kaal.

Even geschuurd dus, en de kale plekjes extra goed, omdat die al enigszins aangetast waren door het zout op de weg...

Even flink dik geprimerd gister... Ook meteen de onderkant van het spatbord maar even aangepakt (die hoorde dus niet bij de schade).

En vanochtend even bijgeschuurd.

En ff rood gemaakt. Niet zo mooi, want ik had even niet anders dan lakstift. Maar dat valt altijd minder op dan de schade en zo kan ie eerst in ieder geval weer goed beschermd door het zout. Betere/nettere reparatie zal later nog wel volgen

'86 Jetta 1.6 TD
'85 Golf 1.6 GTD
'82 Bus D
'67 1600A Limousine
Reply With Quote