View Single Post
Old 06-11-2007, 06:49
classicline's Avatar
classicline classicline is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by VWJYI
is dat wel een echte..... de auto mist de gril met blauwe rand.... geen elek ramen... geen airco..... leer??? is het niet gewoon een omgebouwde synchro....

Als je een heel klein stukje naar beneden gescrolt had had je dit gelezen,):

Quote:
@ Bouke: Dat ben ik zeker met je eens. Helaas zijn deze typische kenmerken "verdwenen". Ik heb 2 jaar geleden de kale carosserie gekocht, er zat echt niets meer op en aan. De auto heeft een hele geschiedenis achter de rug: gestolen geworden, grote schade mee gereden (dak en een zij- en achterkant zijn vervangen en alles wat er los aan en in zat is er uit gehaald. De carrosserie is later leeg terug gevonden, en toen is men begonnen met de wederopbouw. De wagen is vanaf 1994 geschorst geweest en heeft steeds binnen gestaan. Waarschijnlijk zag men het weer in volledig originele toestand terug brengen niet meer zitten en heeft men de auto opgeslagen. Een paar jaar terug is de auto met de originele papieren erbij naar Nederland gehaald. Ook de nerderlandse bezitter heeft uiteindelijk afgezien van het weer in orde brengen van de auto. Ik heb hem 2 jaar geleden gekocht. Eerst heb ik nog overwogen om hem zoveel mogelijk in de origine toestand terug te brengen, maar heb er uiteindelijk van af gezien. De meeste onderdelen om hem weer origineel te maken d.w.z. G60 16V motor en syncro aandrijving heb ik wel liggen, maar van het interieur en die kleine aparte Limitid kenmerken heb ik helaas niets. Ik heb toen maar besloten om het op deze manier te gaan doen. Ik denk nog wel na over een de originele motor maar dan met turbo i.p.v. G lader. In deze auto hoort eigenlijk een 16V vind ik, maar de 20VT was de makkelijkste oplossing gezien alle problemen die je tegenkomt als je ombouwt naar 4 motion. Eerst maar eens kijken of de ombouw op het 4 motion systeem aan mijn verwachtingen voldoet