View Single Post
Old 04-11-2007, 21:46
koerspiloot's Avatar
koerspiloot koerspiloot is offline
VW Enthousiast

Ik heb dus vandaag ng een uurke of 6 doorgedaan aan den panel en jawel... Ik ben tijdelijk werkloos :o

Alle laswerken zijn achter de rug en deze avond had ik niets meer voor handen om ng verder te doen. Twas dus dringend tjid dat ik begon met allerhande nieuwe stukken te bestellen om de voor -en achtertrein te vernieuwen. Woensdag komt hier een grote doos toe met allemaal "prulletjes", schokdempers, achterlichten,pinkers,rubbers,knopkes, kabels... Leuke gadgets dus

Daarna kan ik weer naar hartelust beginnen monteren, want het einde van dit project (lees: deadline qua keuring) komt heel dichtbij

Ik heb mij voorgenomen om de bus eind december gekeurd te krijgen zodat ze aanwezig kan zijn op de Retropilot Weihnachten Treffen!

Ik heb hier ng een fotoke van de laatste laswerken: de linker raamrand was compleet rot en hier heb ik ng een plaatje voor gemaakt. Ng een laagje primer over en de bus is bedekt

De goten zijn ondertussen ook heel afgewerkt en egaal gezet. De strijkkit ligt erin:

Ohja, kzou't ng vergeten. Eergisteren heb ik heel de bus onderaan een wax-anti steenslag behandeling gegeven. Nogal vuil werkske, k'was al even zwart achteraf als de wielkassen zelf. Onder ne bus liggen die op 20cm staat en dan met zo wax spuiten, da is nie echt aan te raden. Maar alles is schoon bedekt. Deze ga nie meer roesten

Zal morgen es foto nemen...
Reply With Quote