View Single Post
Old 02-11-2007, 22:45
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by Domi
Subs staan er mooi bij.

Maar zou het niet mooier zijn om zwarte schroefjes te monteren in de baspoorten???
Staat net even netter

speciaal daarvoor RVS schroeven gekocht ....

Maar goed misschien zou dat ook nog eens een optie zijn !

In ieder geval blijft de golf het goed doen , heb laatst op ons werk nog een harde parravanbak weten te bemachtigen ,dus die is ook alweer een tijdje gemonteerd

En ik heb vanmiddag de accuklemmen maar eens vervangen ,evenals een deel van de massabekabeling .
De klemmen waren al zo vast gezet door een vorige eigenaar ,die waren al behoorlijk uit hun verband getrokken ,dus heb ik meteen maar een setje vergulde aangeschaft ,mede ivm de audio natuurlijk

Ook de accupolen goed schoongemaakt ,lekker in de zuurvrije vaseline ,dus dat kan de winter wel weer door

Voor de rest bevalt de golf zeer goed ,en doet wonderbaarlijk alles het naar behoren !
Misschien zal er nog het één en ander veranderd worden ,maar dan zullen het puur details zijn ,want zoals hij er nu bijstaat bevalt hij me ook prima.
Alleen worden de roestplekjes volgend jaar wel goed aangepakt ,evenals een andere achterklep ,ééntje waar de roestduivel iets minder in heeft zitten wroeten

En ik hoop dit jaar in Essen nog wat dingentjes op te doen ,maar daar worden julie wel op de hoogte van gehouden

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote