Zo, deze jongen is al weer ffkes terug van mijn vakantie in Canada. Onder andere dit gedaan:
In ieder geval goed naar mijn zin gehad, en erna weer verder aan de kever.
Maja weinig tijd dus het gaat allemaal langzaam.. en gebeurt niet veel bijzonders. Ben al enkele zondagen bezig met de bevestiging voor het verwijderbare achterpaneel. En tja wederom wil ik het iets te moeilijk/precies doen dus het duurt ffffffffffffff. Maar afgelopen zondag zat het dan eindelijk op zun plek.
Tevens ben ik al enkele weken bezig met het passend krijgen van de kofferklep. En dat gaat weer vreselijk lekker
!!!
De kofferklep lijkt als het ware 1,5cm te kort. En dat zal dan weer kunnen liggen aan de paravaan of aan het frontpaneel. De paravaan is niet los geweest van de carrosserie. Het frontpaneel is wel los geweest.. maar heb ik destijds op exact dezelfde wijze/plaats terug gelast als waar het gezete heeft. Maarja toch maar het frontpaneel er weer afgeslepen. Nieuwe besteld en afgelopen zondag maar weer proberen er een geheel van te maken. En wat denk je; zelfs bij het naar achteren brengen van het nieuwe frontpaneel treedt er geen verbetering op. :twisted: . Het lijkt wel of dit niet passend te krijgen is, zonder de klep te verlengen of de paravaan te verlengen :?
Tja das een nadeel van een carrosserie kopen waarvan alle delen al gedemonteerd waren.