Misschien even wat nummers voor de vragen zetten, dat beantwoord het een en ander makkelijker!
1. Andre 180016VKR heeft een
91er KR. Ik weet dat hij nog foto's voor je moet maken. Zal als ik hem morgen spreek eens helpen herinneren. Hij heeft dus een nieuw type zekeringkast (als ik me niet vergis). Als het goed is kan je een nieuw type kabelboom zo aan je oud type blok aansluiten. Maar hiervoor moet ik eigenlijk even bij Andre onder de kap kijken.
6. Bij mijn weten zijn alleen de G60 fusees anders. Maar je zult ook andere lagers moeten monteren als je dikker assen plaatst. Of is er maar 1 type lager voor de Mk2 1.3-1.8 16V?
7. Distri riem zou ik zeker vervangen, je hebt de tijd. Dus doe dat alles gelijk goed!
8. Je auto is geen GTI, bij de ombouw van Edward naar G60 werd ook gezegd Golf met 117kW. Bij de jouwe zullen ze ook wel zeggen dat het Golf met 103kW word. Maar dat ligt net aan de persoon die de RDW keuring uitvoert wat ik zoal gemerkt heb. Hajee eens om hulp vragen!
9. Huidige bak -> 2Y bak? Als je die erachter hebt zitten is het versterken van het diff. door bouten te monteren volgens mij het makkelijkste. Als je een ACD (GTI 8V) bak monteert heb je een langere 5e versnelling maar die bak past niet zomaar. Je vliegwiel, koppeling & drukgroep zullen dan ook vervangen moeten worden.
10. Ja dat past, alleen je zit met de last afhankelijke remdrukverdeler. Die moet ook bevestigd worden.
Verder, je hebt er toch ook het subframe bij gekocht?