Wat mij nu weer over kwam.
Rij ik weg bij mijn werk, breng de post weg, rij ik op een KRUISPUNT, stuur ik naar links, lig ik ineens met mijn as op de grond!!
Dacht dat ik een lekke band had maar toen ik keek leek het net of mijn wiel afgebroken was!!!
Werd ik geholpen door 3 kerels om de auto van het kruispunt af te krijgen, kijk ik, is mijn fusee kogel uit het fusee stuk geknald!!!!
Takel wagen gebeld, wilde ze perse met een ambulance komen, ik na een uur uitleggen eindelijk duidelijk kunnen maken dat de kever nooit op een ambulance komt zonder iets kapot te rijden, en zijn ze met een lepelwagen gekomen..... inmiddels alweer 2 uur verder en 100 € lichter voordat de kever thuis stond. Die avond nog gelijk alles eraf gehaald en zaterdag ben ik op pad geweest om nieuwe fusee stukken met nieuwe kogels te halen. VR gaf me het advies om hem ietsje hoger te zetten dus dat heb ik gelijk maar gedaan, hij staat nu mooi recht en niet meer voorover gekanteld. Zaterdag al inmiddels 311.19 euro lichter maar alles was/is de moeite waard geweest.
Stab. stang ook gelijk maar op een iets andere manier vast gezet waardoor hij mooi mee loopt met de as. Dacht ff dat budel er niet meer van zou komen, maar budel, here we come!!
Was weer een slecht begin van het weekend en weer een ervaring rijker!! :frown: