View Single Post
Old 23-10-2007, 20:41
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Talking Bla-bla-bla...

Ik wilde je niet tegen je schenen schoppen, hoor!
Quote:
Originally Posted by inSaNo
@Vento Vince:
...Als je goed kijkt zie je namelijk dat de foto's van mijn eigen server af komen, deze vormen dus geen belasting voor de volksforum server. Mijn server hangt ook in een datacenter aan een 100mbit verbinding, heeft meer dan voldoende diskspace, en gezien het feit dat de foto's gemiddeld 150K zijn moet het voor een gemiddelde internetter geen probleem zijn om deze binnen te trekken. :-)... DÃ*t had ik niet gezien, maar ik bedoelde eigenlijk alleen maar: 'iets' te veel foto's van dezelfde fotosessie...

Verder vind ik het gewoon leuk als ik auto's van anderen ook van alle hoeken kan bekijken. ipv 1 klein onduidelijk fototje. dat is dan weer het andere uiterste...
De foto's zijn niet gigantisch breed waardoor de layout verstoord word, dus ik vind het appart als het niet prettig te lezen zou zijn.
dat is mijn persoonlijke mening

Nou goed, verder met de VW:
Het schroefsetje heeft me 418euro ex verzendkosten gekost. (via Jelmer/bkcustoms) Daarnaast heb ik nog wat centjes voor de montage en uitlijnen betaald bij een lokale garage. Bedankt!

Persoonlijk vond ik vroeger de lijsten ook vet, maar ik wil nu voor een cleanere look gaan. En de lijsten moesten daardoor dus als eerste weg, het is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak denk ik. Door de panelen lijkt de auto wel dikker, maar lijken de wielen dus meer naar binnen te vallen. Nu lijkt de auto dan wel smaller maar daar zie je niets van omdat de wielen weer verder lijken uit te steken..

Dus het is maar hoe je het bekijkt. Daarnaast is het gewoon veel makkelijker met wassen en poetsen DÃ*t is waar!De zwarte deurstrips moeten ook nog een keer in de kleur van de auto.

Vergrijzen had ik geen last van, mede dankzij Meguiars Trim detailer natuurlijk!
Ik ook niet meer; ik gebruik bumperspray van de Action! (€2,-)
En de drempels in almere, tja, die zijn gewoon #$!#!%%@^$%^!

Nogmaals 't is alleen maar mijn mening: ga gewoon lekker zo door! Succes met je wagen!

P.S.: Oh ja, kijk ook even in mijn onderschrift waar 'FORUM' voor staat !
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote