View Single Post
Old 23-10-2007, 19:27
inSaNo's Avatar
inSaNo inSaNo is offline
Forum regular

Send a message via MSN to inSaNo

@Vento Vince: Allereerst bedankt voor je reactie en het positieve commentaar.
Alleen op het stukje "Ik zou je willen adviseren, om zèlf de mooiste foto's uit te zoeken, voordat je ze (allemáál) upload. (bij die serie, waar je nèt je schroefset eronder hebt idemdito...)
Ten eerste is het zonde van je beperkte Mb-ruimte, maar vooral omdat 'overdaad schaadt', zeg maar... het leest prettiger als het er wat minder zijn, zeker als de foto's nogal op elkaar lijken..."

Heb ik wel commentaar: Als je goed kijkt zie je namelijk dat de foto's van mijn eigen server af komen, deze vormen dus geen belasting voor de volksforum server. Mijn server hangt ook in een datacenter aan een 100mbit verbinding, heeft meer dan voldoende diskspace, en gezien het feit dat de foto's gemiddeld 150K zijn moet het voor een gemiddelde internetter geen probleem zijn om deze binnen te trekken. :-)

Daarnaast zal het meeste na 1 bezoek wel gecached zijn in de browser of een tussenliggende proxy wat het herladen dus versnelt.

Verder vind ik het gewoon leuk als ik auto's van anderen ook van alle hoeken kan bekijken. ipv 1 klein onduidelijk fototje. De foto's zijn niet gigantisch breed waardoor de layout verstoord word, dus ik vind het appart als het niet prettig te lezen zou zijn.

Het enige dat ik me kan voorstellen is dat mensen met een low-end, haast geheugenloze pc wat problemen zouden kunnen hebben bij het scrollen. Maar goed, ik kan niet met iedereen rekening houden natuurlijk.

Nou goed, verder met de VW:
Het schroefsetje heeft me 418euro ex verzendkosten gekost. (via Jelmer/bkcustoms) Daarnaast heb ik nog wat centjes voor de montage en uitlijnen betaald bij een lokale garage.

Persoonlijk vond ik vroeger de lijsten ook vet, maar ik wil nu voor een cleanere look gaan. En de lijsten moesten daardoor dus als eerste weg, het is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak denk ik. Door de panelen lijkt de auto wel dikker, maar lijken de wielen dus meer naar binnen te vallen. Nu lijkt de auto dan wel smaller maar daar zie je niets van omdat de wielen weer verder lijken uit te steken..

Dus het is maar hoe je het bekijkt. Daarnaast is het gewoon veel makkelijker met wassen en poetsen De zwarte deurstrips moeten ook nog een keer in de kleur van de auto.

Vergrijzen had ik geen last van, mede dankzij Meguiars Trim detailer natuurlijk!

En de drempels in almere, tja, die zijn gewoon #$!#!%%@^$%^!