View Single Post
  #11  
Old 22-10-2007, 18:26
-spyrock-'s Avatar
-spyrock- -spyrock- is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 523
Default

Ik ga nooit mijn 20 jaar oude KR opdrijven voor hij helemaal uit elkaar is geweest, Ik was in ieder geval van plan het torretje volledig uit elkaar te halen en te vervangen wat moet vervangen worden om die goede basis waar je het over had te krijgen.

Ik probeer gewoon nu al zoveel mogelijk ideën en info bij elkaar te krijgen zodat het plan klaar ligt als de basis er is.

En ik heb nooit iets gezegt van low-budget, wie niet veel geld wilt uitgeven zal nooit in de buurt van 200pk komen met een KR.

Verder heb ik nog wat vraagjes na het lezen van vwleusden zijn topic:
-wat zijn ITB's en hoe werkt het?
-wat is een DTA E48?
-is een 4-1 uitlaatspruitstuk hetzelfde als een 4-2-1 uitlaatspruitstuk?
-mag men zomaar grotere injectoren plaatsen of welke aanpassingen/afstellingen zijn daarvoor nodig?
-Wat is het nut je uitlaatnokkenas aan de inlaten te plaatsen?
Reply With Quote