![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
22-10-2007, 12:21
|
![Street Performance's Avatar](image.php?s=a8f2490751ede9cb0874acfb383b0e80&u=4374&dateline=1244807415) |
VW Enthousiast
|
|
|
|
spruitstukken
De spruitstukken welke wij leveren zijn van Raceland en tot op heden heb ik nog geen negatieve ervaringen met de pasvorm. Het komt wel eens voor dat ze iets of wat met spanning over de kopbouten moeten worden geschoven maar dat is verder geen enkel probleem. Op de spruitstukken zit 10 jaar fabrieksgarantie op scheuren e.d.
Ik denk dat wij jaarlijks toch minimaal zo'n 300-400 spruitstukken van Raceland leveren dus ik kan zeggen dat ik uit ervaring spreek! De spruitstukken van de Golf 1 16v zijn speciaal voor een duitse Tuner gemaakt en wij hebben hier alleenrecht voor op de NL markt. De spruitstukken hebben een flens voor kat-aansluiting (dit is in Duitsland wel zo makkelijk met alle regels) en hierop kan in principe iedere flens/katvervanger van VW. Wij kunnen ook losse flenzen leveren.
De reden dat de 16v variant een stuk duurder is komt door de kleinere aantallen waarin ze gemaakt worden. Al met al een erg leuk spruitstuk voor relatief weinig geld. Hoogglans gepolijst en netter gelast dan de Supersprint variant. Verder eigenlijk een identiek spruitstuk. De 8v versie is leverbaar voor bijna alle modellen Golf 1 en aanzienlijk goedkoper. Net als met onze schroefsets zegt de prijs niets over de kwaliteit! Tuning moet leuk blijven en niet alleen weggelegd zijn voor de welgestelden!
|