View Single Post
Old 19-10-2007, 23:36
Samurai's Avatar
Samurai Samurai is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by sikke aant
indd het blijft een GTD, want ik dacht gelijk, hey vet een TDI in een golf 2 maar heelaas.

maar TDI staat voor Turbo Diesel Injectie en niet voor Turbo Diesel Intercooler.

Maar dat terzijde, de motor ruimte is wel super orgineel zo met al die kappen nog om de intercooler, hier mag je bijna nog trotser op zijn dan een TDI, want dit zijn echt super blokjes die je niet veel meer tegen komt zo.
Hoeveel heeft hij btw gelopen en hoe oud is de auto? en heeft hij verder ook nog luxe zoals stuurbekrachtiging ofzo?

Er zit een "luxe" tellerbak in met toerenteller en digitaal klokje! De auto is van 1990 dacht ik (pasadena uitvoering) Heeft geen stuurbekrachtiging, ook niet nodig. verders is hijaardig "kaal"!
Maar wil hem zelf wat luxer gaan maken met een net recaro interieur o.i.d.

Dit blok had 2ton gedraaid, en is toen opgefrist (met o.a een grotere turbo etc) in deze auto gekomen, de auto zelf heeft 419000 km gedraaid, ik ben verbaasd dat er zo weinig roest aanzit, hier en daar een paar pitjes maar verders niks!

Hij rijd heerlijk, ik heb meerdere vw diesels gereden. Maar deze rijdt echt het pretigst van allemaal. En is ook veel sneller!
En het verbruik is ook erg netjes 20 euro diesel rij ik 375 km mee, incl een paar stukjes sportief rijden.
Reply With Quote