View Single Post
Old 17-10-2007, 14:23
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

Nou ik heb zojuist met de rdw gebeld, de auto komt in aanmerking voor een weggedragtest en geluidsmeting (maar dat was al duidelijk )

Auto wordt als een 1983'er bekeken en moet dus ook de co- en dbwaardes halen die gesteld zijn voor een auto uit 1983.
Meneer van de RDW meende zo uit zijn hoofd dat het 1.5% is.
Ik wil er eigenlijk geen standaard uitlaat eronder hangen, maar om zeker te weten dat de keuring gehaald wordt moet het dan maar...

Verder moet ik bij PON papieren opvragen over het betreffende motorblok, dus vermogen etc. en zal ik een aankoopbon moeten overleggen met nr's etc!

Dan zou ik 800 euro lichter zijn (hopelijk blijft het daarbij) en dan zou ik een typegoedkeuring krijgen voor m'n cabrio 1.8 20vt...

Ik heb er veel wilde verhalen over gehoord, maar ik hoop dat het bij mij mee zal vallen!
Zit er hier iemand op het forum die dit al heeft meegemaakt met zijn golf 1 met 1.8 20vt en die hier z'n ervaringen met me wil delen?

Waarom ik een typegoedkeuring wil? De auto zal ook voor dagelijks verkeer gebruikt gaan worden, het wordt zeker geen showauto!
De vele hopelijk plezierige km's in het vooruitzicht wil ik graag veilig doorbrengen zonder gezeur, en die 800 euro is veel geld maar onverzekerd rondrijden en er gebeurt je iets dan kost het nog veel meer!!!

Geinig gegeven: de cabrio gaat van 55kw naar 115kw ongechipt
Reply With Quote