View Single Post
Old 12-10-2007, 22:26
golfke golfke is offline
VW Enthousiast

orgineel bordeaux van vw maar ik wil wel niet weten in welke staat

EDIT:

gisteren naar een mega saai familiefeest vandaar de late postdatum En met de hulp van jullie denk ik dat dit toch wel het belangrijkste is wat er zal moeten gebeuren:

MOTOR: zorg voor een later, die wil ik als eindwerk oftewel deels opbouwen (indien mogelijk) of een nieuw blok steken. In alletwee de gevallen zou een kleine pk winst gewenst zijn (alhoewel het niet mag in belgie
ONDERSTEL: deze zou ik willen voorzien van mijn al eerder voorgesteld vast weitec (of eventueel kw, zie nu ook dat ze er aanbieden) in de 60/40 variant. Iemand voorbeelden van een golf 3 die 60/40 verlaagd is, heb er al enkele (onduidelijke) voorbeelden gezien misschien heeft er iemand duidelijke Want mij lijkt 60/40 nog wat hoog maar dan zou ik moeten kiezen voor de 80/60 variant (vast) wegens budgetaire en reglementaire redenen...
VELGEN/BANDEN: eerder gezegd: een 'goedkoop' 15" honingraat setje
LAK: heb het beslist: gaat een mat grijze tint worden. Dit om twee redenen: blauw staat wat te mietjesachtig, legergroen is niet orgineel en matzwart vind ik enkel mooi staan op kleinere auto's, genre polo en daarmee bedoel ik vooral oldtimers. Bedankt voor de tip van de f16 tint. Damn nice
EXTERIEUR: gaat vooral ontroest worden en hier en daar gecleand worden.

Voorstellen? Hulp of dergelijke? Comments mag altijd!
Reply With Quote