Thread: Martiepartie
View Single Post
Old 08-10-2007, 10:31
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC

zoals te lezen in het 'Uitdeukdag topic' doet de polo het weer.

APK = vers
Keihin carbs = werkend
Fun= aanwezig!!

auto loopt monsterlijk (geluid is verslavend) en ben superblij dat na 6 maanden stilstand de auto weer rijdbaar is.

Na de uitdeukdag ben ik met de polo naar Groningen gereden (vanaf Delft) onder het mom van een 'testrit'
De auto had zeer veel onderhoud gehad (volledige voorwielophanging/ koppakking/ kabelboom vervangen/ carbs gemonteerd/ achterschokkers etc.) en een testritje kan nooit kwaad.

Op de A4 (3000tpm) trilde de uitlaat hinderlijk tegen de bodem en handreminrichting. De motor maakt al een T#eringherrie met maar 4 versnellingen en 110km/h

Verder rijdt het heerlijk! lekker stug, niet te stug! lekker vlot met de carbs, misschien is dit psychologisch door de herrie, maar het valt me echt niet tegen.
Wat me wel tegenvalt is het verbruik.. Oi oi oi, wat ging de meter hard naar beneden......
De motor moet nog netjes afgesteld worden, staat nu waarschijnlijk veel te rijk.

Op de A1 2 uur lang!!!!!!! in de file gestaan. Lekker hoor, met een ultrakort gaspedaal. Denk dat er veel mensen raar opgekeken hebben als er een polo met grommende motor een klein gat probeerde dicht te rijden

Bij aankomst in Groningen even de uitlaatdemper verdraaid voor meer ruimte en de bougies even gecontroleerd.

Nieuw voorbumpertje lag al in de schuur, die zit er nu op ipv de kromme bumper.
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote