04-10-2007, 07:26
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by jettaracing
En@ Erik ,ik gebruik deze opossing al heel wat jaren ,en heb nog nooit iemand met een klacht terug gehad vanwege aanlopen ,roesten of loslatende wielranden !
|
Dan zullen de wagens in friesland wel minder roesten
Heb er al genoeg langs zien komen met roest achter de randen. Sprongen je de tranen in de ogen.
Achter die kit blijft alleen maar water en rotzooi zitten, waarom denk je dat ze allemaal gepopt zitten. Dat mensen niet terug durven te kijken na een paar jaar, tjah ....
Maar het gaat me meer om het feit dat je liever je halve wielkast eruit gaat slijpen dan dat je een fatsoenlijk setje banden koopt wat het probleem ook kan oplossen.
Kijk als je als je banden al mega strak staan dat ze bij de eerste beste bocht eraf springen en je zo laag ligt dat je de strepen uit het asfalt slijpt en dat je dan gaat aanpassen aan je auto, OK. Maar als je lager gaat zul toch ook weer op het probleem van de bandenmaat stuiten. Dus dan is die eerst vervangen de minst destructieve manier van oplossen.
Beetje verkeerde manier van aanpakken van een probleem lijkt me, maar zoals ik al zei. Het is JurenV's auto en uit zijn reacties merk ik wel dat hij graag wil gaan slijpen