View Single Post
Old 03-10-2007, 20:54
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by Gijs
Misschien dat ik een zeikerd ben, maar ben je je auto zo niet enorm aan het verkrachten door stukken uit je spatbord te zagen
Het is jou auto inderdaad en er zijn genoeg Jetta's, maar zoiets zou ik niet snel doen

Je wilt niet eens weten hoeveel auto's er hier uit de buurt omrijden met die oplossing!
Zolang je de afgezaagde rand maar netjes afwerkt en beschermd tegen roest dan is er niks aan de hand hoor ,er komt immers toch een rand overheen !
En kwa stevigheid heeft zo'n voorscherm niks te houden ,dus dat zal zeker geen problemen opleveren .

Zoals 1800 16v kr al liet zien ,heb ik min of meer dezelfde opossing gebruikt voor al mijn auto's (ja ,ook de jetta's !) ,aleen heb ik nog iets meer van de rand afgehaald .

Daarna goed ontbramen dmv schuren ,en dan goed een laagje zinc eroverheen, stukje van de wielrand eraf halen ,boven een laagje kit tussen de rand en scherm , de rand dmv 2 of 4 popnagels weer monteren ,en als laatste voor de zekerheid een laagje ML erover ,dan zit het echt super netjes !.

En@ Erik ,ik gebruik deze opossing al heel wat jaren ,en heb nog nooit iemand met een klacht terug gehad vanwege aanlopen ,roesten of loslatende wielranden !

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote