View Single Post
Old 03-10-2007, 16:57
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default Crème lederen interieur.

Een tijdje geleden heb ik dit interieur gekocht voor een GTI die er toen zou komen, maar omdat de betreffende auto wel erg Croky was zit ik nu met een interieur en zonder auto om het in te zetten.
Crème leder in een witte auto staat namelijk voor geen meter, vind ik.

Het komt oorspronkelijk uit een Mercedes Benz 124 Cabrio, maar past prima in bijvoorbeeld een Golf 2 zoals ik het bedoeld had.

De set is volledig compleet, en zo wil ik hem ook het liefst verkopen. Mede omdat ik het geld en de ruimte nu heel hard nodig heb.
- Voorstoelen met middenarmsteun.
- Achterbank met middenarmsteun.
- Deurpanelen.
- EHBO kitje in dezelfde kleur.
- Voetmatten.
- Tapijt (moet wel even worden schoon gemaakt als dat nog kan)
- Een hele verzameling rubbers en afdekkapjes.
- Dashboard met de vakken er onder.
- Middenconsole.
- Hoes voor het cabriodak.

Op de foto's is te zien hoe het in een Golf 2 past. In de link zijn alle andere foto's te vinden, alsmede een paar foto's van de wat "slechtere" plekken. Ik heb hiervoor nog contact gehad met Wouter van Overbeeke carstyling mbt een restauratiesetje hiervoor, en voor een kleine 100 euro is deze set weer helemaal als nieuw, al is het eigenlijk niet echt nodig.
Als je toch besluit de set bij Wouter te bestellen betaal ik hiervan de helft mee door 50 euro van de prijs te doen.

Voor verdere foto's: http://s186.photobucket.com/albums/...83/Leather/Tan/

De vraagprijs voor dit alles is €700 op Marktplaats, maar hier laat ik het voor €600 gaan, of tegen een aannemelijk bod.
(Er gaat dus nog €50 van de prijs af als je de restauratieset bij Wouter bestelt.)

Ook te ruilen tegen een compleet KR blok met bak en boom en aanbouwdelen zoals subframe en de steekassen.

€500,- dus!

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale