03-10-2007, 11:19
|
|
VW Fanatic
|
|
|
|
Schroefset golf 1
Beste vw-liefhebbers!
hier een berichtje uit duitsland.
Na mijn vorige auto( de lupo op frank-vanderrijst.magix.net)heb ik gisteren een golf 1 uit 81 gekocht die ik deze winter volledig uit elkaar ga gooien om opnieuw aan te kleden! Ik kende dit forum al en heb me daarom aangemeld.
deze golf zal ik dan naast de auto van de zaak (die ik over een 2 maanden krijg, voor de lol gaan rijden (het gaat eigenlijk meer om het project, want meestal als ik een auto af heb verkoop ik hem weer) Vast wel bekend bij jullie, ook last van?
Nu heb ik al een hoop spullen liggen van grilletjes, lampen voor en achter, kuipen, 4puntsgordels, veerpoorbruggen en de hele reutemeteut.
maar wat is voorlopig nog ff zoek is een goedkoop schroefsetje die goed laag gaat. Aangezien ik net over de grens in duitsland woon wil ik deze graag op ebay kopen in duitsland. Hier staan diverse Formel K en Hiltrac look-a-like setjes op voor rond de 230 euro.
Dat het geen KW ofzo is weet ik, maar ik hoef er dan ook niet dagelijks in rijden en heb geen 300 pk die ik op de straat moet houden.
Mijn vraag is dus of jullie hier ervaring mee hebben? (Vmaxx voor 400 euro vid ik weer net te veel momenteel) En of 1 van jullie zon schroefset heeft en er wat meer over kan vertellen!
vriendelijke bedankt!
Frank
|