View Single Post
  #25  
Old 01-10-2007, 17:33
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Default

Als het raam het gewoon zou doen, dan stopt-ie normaal gesproken bovenin, omdat hij tegen de bovenrand aan drukt (hij ondervind dus weerstand!); om de motor dan niet over te belasten, zal op elektronische wijze de stroom worden 'afgesloten'.
Bij jou gebeurt hetzelfde, alleen is er een andere reden dat-ie zwaar loopt (en ook weerstand ondervind!); óf het is de raamgeleiding, òf het is het raammechanisme.
Het gaat beetje bij beetje, omdat steeds de stroom weer wordt 'afgesloten' i.v.m. de (onbekende?) tè grote weerstand, die de motor ondervind. Dit is mijn mening, wat jouw probleem betreft... Ik denk dus ook, dat die schakelaar wel okay is!

Wat betreft het kunnen helpen:
Het is erg moeilijk om van een afstand te helpen...
Probeer anders of er iemand in de buurt woont, waar je langs zou kunnen gaan, of haal de rechter kant ook open (daar werkt het toch nog wèl goed?) en vergelijk dan de hele boel!Het enige verschil is dat het in spiegelbeeld is...

Nogmaals Ã*k WIL wel helpen, maar verder als dit KAN ik dat niet....
Succes!

Greetz Vento Vice
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote