Collegae VW-ers!
Men heeft, nadat ik een luid en duidelijk gesprek met de manager van de betreffende garage heb gehad, een omlooprol en de distributieriem weer vervangen en hij loopt nu weer netjes.
Deze garage heeft wel een klant minder, jammer voor ze. Ik werd er helemaal gek van dat ik voor elke klacht die ik had 3 a 4 keer moest terugkomen. En ik maar betalen...
De Golf heeft nu bij een andere dealer een beurt gehad, tot nu toe naar volle tevredenheid.
Ik had vorige week trouwens een nieuwe probleem: een koelslang was helemaal opgelost door de dieselolie die er achteraf al een hele tijd overheen lekte. Ook dat had ik bij de eerste dealer al gemeld, maar het was "maar een klein lekje, kon geen kwaad".
Dat bleek dus wel kwaad te kunnen, want ik stond zonder koelvloeistof. De slang is inmiddels gerepareerd, maar ik kreeg wel te horen dat ik een nieuwe tandempomp nodig heb, hij lekt namelijk. Kost weer 450 euro, geweldig.
Nu kwam ik via Google een post in
www.tdisite.nl tegen waarbij voor Seats die hetzelfde probleem hadden een terugroepaktie is geweest. Er zouden dan nieuwe bouten in het deksel van de pomp moeten worden gezet en klaar is Kees! Is hier bij jullie iets van bekend?