Vanochtend naar Lelystad gereden en vanavond weer terug. Beide zonder problemen, behalve dan dat op de heenweg na 130km (paar 100m voor plaats van bestemming) m'n radio uitviel en op de terugweg na 105km
M'n radio zit overigens direct op de accu en niet via het contactslot bedacht ik me, dus een slecht contact zal het in dezen niet zijn lijkt me dan. (?)
De ratel achter de teller constateer ik nu ook bij het wegrijden en zal met een drup olie dus oplgelost moeten kunnen worden (trek ik die tellers er zo uit?)
Benzine wordt er niet extra verbruikt gelukkig. Vanavond getankt (hoe duur
) en heeft de laatste tank weer 1:10.9 gereden, dat is normaal gebleken de afgelopen paar maanden en m'n choke-fix houdt het dus ook
De luchtslangetjes heb ik gechecked, leken me goed te zitten. Een 'groene bol' met bijbehorden 3e slangetje kon ik echter niet vinden.. Misschien is dat alleen bij een jb-motor zoals jij hebt Sjoes?. Aan de andere kant zijn de slangetjes nu wel verdacht omdat ik ze gister ff los heb gehad en weer terug heb gezet.. en nu blijft de auto dus lopen. Zelfs drie rondjes door de wijk a 20km/h, op zoek naar een P-plek, leverden geen problemen of gestotter op.
Deze week eens kijken of ik in de (beperkte) onderhoudsinfo die ik heb iets kan vinden over wanneer hiervoor de contactpunten etc zijn vervangen en dan wellicht maar es informeren wat zoiets moet kosten. Wellicht gelijk ook bougies + bougiekabels meenemen? Is dat aan de raden?