Optie 1 lijkt mij ook een prima ding om als klein cluppie te beginnen.
BTW, hoeveel geinteresseerden zijn er nu eigenlijk, vooral ook voor een eerste meeting? Want ik lijk wel super fanatiek, maar voor 3 man bij elkaar heb ik nog net ff geen zin om een tank leeg te rijden weet je. Voornamelijk dan om de financien, studentje he
Dat ik zo fanatiek lijk/ben is ook vooral omdat ik het een mooi initiatief vind. Ik heb weinig met mensen die hun wagen volledig verbouwen en tunen. Zitten zeker wel hele gave wagens tussen, maar tis niet mijn ding, ik zoek het iets meer low profile en gewoon genieten. Als dan mensen van te voren al gaan lopen zeuren, dat kan ik niet hebben.. Geef het toch een kans denk ik dan
En dat ik dan Type17 probeer te overtuigen heeft eigenlijk te maken met het diezelfde kans geven: Als men van te voren al aan de zijlijn gaan staan is het helaas te vaak gedoemd te mislukken...
Ja ik weet het, ik houd mezelf ook afzijdig wat betreft een regelfunctie maar probeer als 'tegenprestatie' wel anderen te enthousiasmeren en met ideeen te komen
Maar als ik het zo lees komt dit er wel
Jammer dan NL dan als klein landje toch nog zo groot kan zijn ineens (maastricht-groningen)