View Single Post
Old 16-09-2007, 12:57
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Ik heb wat mij betreft genoeg vrienden verloren door mongolen die effe willen showen met hoe snel hun auto kan terwijl ze het zelf niet bij kunnen houden, of van die lui die toch zo nodig moeten drinken voor ze gaan rijden.

Heeft met oud wijf volgens mij niks te maken...

jij zult nooit van je leven van de weg raken, uit de bocht vliegen?

Je gaat toch niet op voorhand er allemaal dingen bij halen, en daarover je mening uit spreken wat betreft deze wagen/bestuurder....

Je gaat nu veronderstellen dat deze jongen, of aan het showen was hoe snel ie kon, of misschien wel iemand is die zo nodig drank moest drinken voor ie ging rijden... Het is en blijft een ongeluk. Daar hoeft niemand verder een mening over te geven, of les over te lezen in mijn ogen.

We weten allemaal wel hoe het wel had gemoeten, en achteraf kun je overal voor geweest zijn...

ik zeg gewoon, cut the crap.

Ga je bezig houden met marktplaatsadvertenties opzoeken en daar topics aan wijden.

schreeuwen kunnen we allemaal wel, maar of dit nu verder nog iets positiefs bijdraagt? tis een forum hoor....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote