15-09-2007, 14:37
|
|
Married to PC
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by rhwp
@ Type 17; Waarom zou je er niet bij (willen) zijn? Je bent best geinteresseerd in een NLse Golf 1 club krijg ik het idee en je probeert zelfs anderen over te halen wel te gaan om hun stem te laten horen! Wanneer je op zo'n bijeenkomst aanwezig bent, wil dat niet direct zeggen dat je een functie in het bestuur oid moet gaan vervullen (daar ga ik althans van uit, ook voor mezelf). Maar je hebt duidelijk wel kennis, ervaring en overzicht en niet te vergeten een mening die kan bijdragen aan het ontstaan van de club. Dat doe je tenslotte ook al op het forum..
Dus kom!
|
okay, okay, take it easy! Je bent nog veel fanatieker dan Sjoes voor wat betreft die nieuwe nl Golf 1 club en mij wat betreft die duitse "Original Golf 1 IG"! (Jehova is God! ) Bedankt alvast voor je vertrouwen in me m.b.t. kennis, ervaring en overzicht, een nederlandse versie van die "Original Golf 1 IG" hoeft het wat mij betreft ook zeker niet te worden, is toch geen haalbare kaart, maar mag ik nog een paar dagen + nachten overleggen? Zoals gezegd ik accepteer alles wat betreft de Golf 1 en aanverwanten, dat zijn dus ook de Cabrio, Jetta, Scirocco en Caddy 1.
Over Passat 1 en Polo 1, die hebben toch een andere basis dan de Golf 1, het wordt per slot van rekening een Golf 1 club, worden die modellen ook toegelaten, dan is het al meer een mk1 club, maar over die mogelijkheid wil ik me nu ook niet uitlaten, ook daarover moet dan maar onderling overlegd en afgestemd worden!
that will be your pension ,or early retirement ...
|
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|