Eindelijk heb ik ng es tijd gehad om verder te werken aan mijn bus! Twas al een 10tal dagen geleden :shock: (maar de congé is passé,werken..., dus daarmee dat ik minder tijd heb ...)
Ik ben vol "goeie" moed er weer ingevlogen en kheb de achterste dakgoot boven en onderaan afgewerkt. Al de proplassen zijn langs beide kanten mooi afgeslepen & afgevijld... Weer een immens tijdrovend werkje maar ik ben tevreden met et resultaat
Daarna ook de gootjes rechtgeklopt want er zaten hier en daar toch wel wat ferme nepen in.
Ik ben nu al een dikke maand bezig met de dakwerken en eindelijk begint het einde in zicht te komen. Kzal toch heel opgelucht zijn als da werkje achter de rug is zunne.
Nu moet ik "enkel" ng de onderkant van de linker en voorste dakgoot vlakzetten, linker dakgoot & voorste dakgoot volledig in model kloppen en de bovenkant van de linkergoot ng afslijpen. Daarna kan ik beginnen aan de binnekant (luchttoevoerbox...)
Ik heb ng goe nieuws: De achterhoeken zijn op komst, ze worden heel binnekort verwacht, dus ik kan dan naar hartelust achterhoekjes inlassen