Jongens en meisjes, hierbij even kort een overzicht van wat allemaal dient te gebeuren voordat de club officieel opgericht kan worden:
het maken van een 'bestaansrecht'. Dit is een artikel waarin de rechten, voorwaarden en verantwoordelijke personen in zijn vastgelegd.
De documenten waarin dit instaat heten 'statuten' en de 'Oprichtingsakte'
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe dit precies in zijn werk gaat. Ik heb eens met een paar mensen een studentenvakbond opgericht en daarbij moesten we naar de notaris om alles te laten vastleggen. Ff uitzoeken dus.
Verder krijg ik komende week een boek waarin precies staat hoe je een goede website moet opbouwen. Daarvoor schrijf ik zelf de opzet, iemand anders gaat dat dan vertalen naar een website.
Het logo ben ik inmiddels wel uit, ik zal dat komende week uitwerken en een voorstel doen.
Het lettertype moet ik nog opvragen bij VW, dit wil ik echter pas doen indien de club officieel bestaat, zodat ze bij VW geen argwaan krijgen van iets dat niet bestaat.
Tijdens de mk1 meeting in Assen zal ik flyers uitdelen over de VW Golf 1 Club NL. dit is met toestemming van Sponzer.
De nieuwe club staat echter volledig los van de mk1 meeting dan wel de organisatie ervan.
Diverse mensen onder jullie hebben aangegeven lid te willen worden, ik geloof 20 man ongeveer. Van 7 mensen heb ik tot nu toe gegevens binnen gekregen via de email (dennisdremmen@gmail.com).
Willen de anderen hun gegevens ook sturen aub?
Verder wil ik zeggen:
Zonder hulp van jullie kan dit nooit van de grond komen! Ik ben dan ook op zoek naar mensen die mij willen helpen met het opzetten van deze club.
Daarbij moet je denken aan werkzaamheden zoals het opzetten van een clubblad, website, organisatie (hoe regelen we in, wie is waarvoor verantwoordelijk, waar doen we meetings, toertochten), stukje financiele huishouding maar ook PR.
Wie o wie wil mij meehelpen? in mn eentje lukt het nooit! of het gaat stukken langzamer...
Groeten!