View Single Post
Old 04-09-2007, 20:38
rhwp's Avatar
rhwp rhwp is offline
Forum regular

Quote:
Originally Posted by Type 17
Dat brengt me nog op `n idee: @Dennis (Sjoes 85), is het ook mogelijk dat er mensen zónder Einser (dus Golf 1, Cabrio 1, Jetta 1 en Caddy 1) zich lid kunnen maken van die nieuwe nederlandse Golf 1 club? Bij die duitse Golf 1 club, waar jij dus ook lid van bent, is dat nl. mogelijk...

Het is denk ik wel verstandig om door middel van regels hier een duidelijke lijn in te trekken. In een dergelijke constructie ben ik lid van de Donkervoort Touring Club. 'Begunstiger' heet dat dan, als lid zonder Donkervoort. Uiteraard krijg ik wel het clubblad, site login, uitnodiging voor de jaarvergadering etc. èn organiseren ze eens per jaar een tourrit waar de begunstigers kunnen instappen als bijrijder. Ik mag echter niet met willekeurig welke auto (hoe bijzonder ook) meerijden in een tourrit.

Ik denk dat hier dan voor ons verschillende mogelijkheden zijn:
1) Iedereen met Golf 1 mag lid worden en deelnemen aan georganiseerde activiteiten en anderen kunnen lid worden 'ter informatie' (zoals het begunstigersschap bij de DTC). Een tourrit bv. wordt op deze manier dus verreden met alleen Golfjes 1.
2) Iedereen met Golf 1 + afgeleide mag lid worden en deelnemen aan georganiseerde activiteiten. Anderen kunnen lid worden 'ter informatie' (zo noem ik het maar even). Een tourrit kan dan worden verreden met Golf 1, Jetta 1, Caddy 1, Scirocco 1 (?)... tot waar de regel de grens legt.
3) Iedereen met ook maar een klein beetje passie voor Golf 1 mag lid worden en overal volledig aan deelnemen. Een tourrit bv. kan dan met willekeurig welke auto worden verreden.
4) ...

Trouwens, goed bezig met site en forumregistratie!

Tot zover voor vandaag.

Donkervoort Automobilia.nl
Reply With Quote