02-09-2007, 14:57
|
|
Forum junkie
|
|
|
|
"Het grootste probleem bij meetings in Nederland (en dan vooral grote) is dat het geld moet opleveren ipv kostendekkend zijn. Dit is vaak te merken in de sfeer en de manier van werken."
Wij van M.I.V.W proberen elk jaar weer een nette meeting neer te zetten en dat is erg moeilijk kan ik je zeggen.
We doen dit nog elk jaar voor de lol en geloof mij.......het levert zo goed als niks op.Een goede en leuke meeting in elkaar zetten is nog niet zo makkelijk.
En Ja ,het draait altijd om geld.
Er is nog niemand geweest die een terrein gaat afhuren voor 3000 euro en gratis toegang geeft.
Daarom hebben wij ook 1 keer een ander terein gehad om de prijs te drukken.
Volgend jaar zal het in ieder geval niet meer op de groenoordhallen zijn wegens te veel overlast,dus wij zijn weer volop aan het zoeken naar een leuke locatie.
Maar ik kan best begrijpen dat grote meetings ten einde komen ,het is ontzettend veel werk en het kost erg veel tijd en je krijgt er een leuke dag voor terug ,dat is voor 1 keertje leuk maar als je dat 15 jaar doet geloof ik best dat je het een keertje zat bent.
Wij zijn het voorlopig nog niet zat dus wij gaan nog wel effe door,maar volgend jaar op een nieuwe lokatie.
|