View Single Post
Old 02-09-2007, 10:58
GerardMkIIVR6's Avatar
GerardMkIIVR6 GerardMkIIVR6 is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Jan de Tuinman
Ja die goeie ouwe tijd er is toch wel veel veranderd de afgelopen jaren. Vroeger was elke meeting een happing waar je naar toeging. Dat is tegenwoordig niet meer zo......................................... en waar zal dat nou aan liggen. Volgens mij zijn daar verschillende oorzaken voor aan te voeren. Ten eerste zijn wij veranderd, de euro(duurder), de GTI club stond niet open voor alle VAG auto's daardoor was er een te klein draagvlak voor een grote meeting, opkomst van de japanse auto's , internet enz.
Maar was alles vroeger dan wel beter? Jazeker, natuurlijk ging er ook weleens wat mis
maar dat staat niet in verhouding met tegenwoordig. Vroeger had men meer respect voor mekaars auto en dat is tegenwoordig ver te zoeken je ging er heen voor de auto's tegenwoordig eerder om te feesten. Ik denk dat ik het wereldje langzaam aan het ontgroeien ben. Overal waar ik kom hoor je tegenwoordig alleen maar op en aanmerkingen over auto's of personen en dat is jammer. Als we die goede oude tijd weer terug willen zullen we eerst is bij ons zelf te raden moeten gaan denk ik. We zouden is wat meer respect moeten tonen voor mekaar en mekaars auto.
Misschien ook hier wat meer waarheden vertellen en niet enkel afgaan op wat je heb gehoord. Want van de verkoop van mijn auto heb ik echt geen nieuwe Fabia kunnen kopen.

ben het totaal met je eens.
En sommigen zeggen ligt aan de tijden klopt ook niet helemaal ligt echt wel aan de mensen want het GOEDE gevoel zit nog wel in de AIRCooled wereld.
Dat zijn echt relaxte mensen die wel dat oude idee en gevoel nog hebben.