![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
01-09-2007, 20:35
|
![berendd's Avatar](image.php?s=657495c545db2b3430260bdf2fa45e61&u=1790&dateline=1167998748) |
Married to PC
|
|
|
|
door internet ben ik afgelopen zomer op een meeting in engeland terecht gekomen.. retro-rides
was echt meesterlijk, super sfeer, gezellige camping sprint track en genoeg te doen en naar te kijken.
wat voor auto je bij je had maakte geen donder uit, en iedereen stond onder achter en in de meest gare hokken te kijken wat er aan gedaan was om m zo snel of zo laag of gewoon zo gaaf te krijgen.
het puntje respect voor elkaars auto was een belangrijk onderdeel van de hele goede sfeer en maakte het echt tot een topmeeting.
internet heeft het dus zeker niet verkloot alleen maar mooier gemaakt, je komt nu op meetings waarvan je eerst niet wist dat ze er waren.
Een andere meeting waar ik ook elk jaar met veel plezier heen ga is retro mania, ook daar is goed te merken dat iedereen mekaar respecteerd en er gewoon heen gaat om een mooie dag te hebben. enige wat ik daar mis is een beetje actie, echter de grote hoeveelheid volksforummers daar zorgt er altijd wel voor dat je de hele dag wat te ouwehoeren hebt.
Nederlandse meetings heb ik wel gezien, zal zeker af en toe wat leuks zijn maar de keren dat je de moeite neemt om ergens heen te gaan valt het steeds tegen. Niet meer gaan is dan de beste optie.
Het grootste probleem bij meetings in Nederland (en dan vooral grote) is dat het geld moet opleveren ipv kostendekkend zijn. Dit is vaak te merken in de sfeer en de manier van werken.
|