Ding had dus wel even wat meer werk dan ik dacht
Eerst even een tijdje links laten liggen, omdat ik eerst wat verder met de Golf1 wou. Heb nu vakantie dus ben ook maar eens wat begonnen met de Audi. Alle verlichting werkt nu zoals het hoort (massaproblemen en eerdere beun eigenaren). Verder heb ik een nieuwe distributieriem erom gedaan, oliekoeler van een Golf1 GTI geplaatst met nieuwe RVS omvlochten slangen op maat. Verder heb ik de inlaatkanalen pas gemaakt op het inlaatspruitstuk, want dat was echt TE slecht
Morgen/overmorgen de Webers weer monteren en hopen dat het goed gaat lopen. Heb hier ook een set vacuummeters + stroboscoop te leen voor het nodige afstelwerk. Inlaatspruitstuk is btw 45mm groot en mijn webers 40mm, dus misschien in de toekomst nog een setje 45mm`s erop
Foto van inlaatkanaal + een originele
Waarom ik dit gedaan heb .. nou hierom dus
Na die foto`s heb ik het nog wel wat beter afgewerkt. Ziet er nu wel goed uit en de flow zal stukken beter zijn
Misschien nog een keer een ander setjes nokkenassen erin. Dat zal wel een flinke vermogenswinst geven.