Ik ga het 1.6TD bus spruitstuk niet gebruiken ivm de turbo dan met de inlaat op ~5cm van de motorsteun zit:
De flow lijkt me ook niet ideaal met de turbo ter hoogte van cyl 4...
Met het originele AAZ spruitstuk heb ik ruimte genoeg tussen turbo en zijkant motorruimte (>5cm) en ruimte aan de onderkant voor de olieretour terug naar de zijkant van het blok.
Mockup intercooler (de bestelde IC is nog niet binnen):
Past precies, elleboogje vanaf de compressor de IC in, IC uit kan dan via een iets langer elleboogje zo de inlaat in. Water af en aanvoer zijn maar 1" slangen dus die zijn er altijd wel in te passen.
Inlaat van de turbo komt waarschijnlijk onder het achterlicht door, langs de IC omhoog naar het rooster, of als dat niet past zijn er nog andere opties.
Uitlaat kan met een grote 180 graden pijp richting de achterzijde. (mogelijk pas ik mijn 3" downpipe uit mijn ex- caddy mk1 aan)
De motor is bijna afgebouwd en voorzien van hier en daar wat nieuwe slangen, klemmen en andere prul.