Ja, ja het is weer bijna zover, nog maar 1 weekje en is het alweer tijd voor de 29e editie van de enige echte
Aircooled Cruise Night in Zevenhuizen (Z-H)!
EDIT!: Voor mensen die van ver komen... ik ben bezig met het regelen van een colonne vanuit Hengelo, naar Aircooled.nl (om 17.30 uur) in Deventer vanuit daar naar Slammedpanel (om 18.15 uur) in Bunschoten en dan door naar Zevenhuizen, wie aan wil haken komt maar die kant op, ik verwacht een leuke 'cruise'!
Zoals in de afgelopen jaren is gebleken is augustus altijd de drukste maand van het jaar en net zoals vorig jaar willen we daarom weer iets speciaals doen!
Dus ook dit jaar weer een 'Concours d'elegance' waarin we drie prijzen weg gaan geven... namelijk voor de beste; 'Kever', 'Bus' (zowel type 1 als 2) en 'Ander type LVW'!
Hoe wordt er gejureerd!?! Om vriendjes politiek of zo iets dergelijks te voorkomen krijgen alle bezoekere (met LVW) een formulier die ze in moeten/mogen vullen met hun favoriete keuze, deze worden om uiterst 21.30 uur bij ons ingeleverd zodat we stemmen kunnen tellen en hopelijk om 22.00 uur met de uitslag kunnen komen!
Ik heb er zin in, de prijzen zijn in de maak (foto's volgen) en ik probeer een hoop, een hele hoop mensen te charteren om in ieder geval deze ACN mee te komen! ...jullie ook!?!
Meer info en foto's zijn te vinden op:
www.AircooledCruiseNight.nl
Hopelijk tot 7 augustus a.s. voor de 29e editie van de ACN!
Foto 28e ACN:
Foto 27e ACN: